Fish 'n flush och gott nytt

En sån där skön dag när man inte gör sådär jättemycket - så har det varit idag.
Tog en stunds hemma-spa med lite peeling o ansiktsmask i förmiddags. Fick en mask av syrran i julklapp som är jätteskön. "Warm Mask" heter den och det var den verkligen. Blir alldeles varm när man lägger den på ansiktet! Innehåller jasmin, ginseng och kaktus. Den rekommenderar jag! Finns på Åhléns och räcker till två-tre masker.

mask

Sen tog vi en promenad ner till Norrstrand. Jätteskönt =) Ungefär 5 minus och knarr under skorna. När vi kom hem gjorde vi varm choklad o mackor. Finns det nåt mysigare???

mysigt!

Nu när vi har bestämt oss för att tapetsera om och så har jag surfat runt lite på olika inredningssajter och så. Hittade av någon konstig slump denna:

fish in a toilet

Det är precis vad det ser ut att vara - ett akvarie i toaletten. Och den är på riktigt. Finns på www.fishnfluch.com om någon skulle va sugen...

Simon & Thomas på tv3 är annars mina inredningshusgudar =) Älskar deras program OCH deras söta hundar (RIP Albert), trots att jag inte alltid är överens med deras resultat. Simon avskyr svensk inredning (speciellt furu) och resultatet av hans blandade engelska och svenska är ofta hystieriskt kul. Osäker på om jag skulle våga låta dom gå lös på våran lägenhet, dock...
Dom har en inredningsbutik på Odengatan i Sthlm londonw8.se. Ska visst va svindyrt, men jag ska ändå dit nästa gång jag är i Sthlm.

Eftersom vi inte har något speciellt att göra ikväll så är vi hemma o lagar lite god mat. Vi har ju dessutom grym utsikt från balkongen, så vi kommer se hela Karlstad OCH Hammarös fyrverkerier.

Gott Nytt År till alla!
Hoppas ni får ett trevligt slut på 2008 och en riktigt bra början på 2009.

Kommentarer
Postat av: flowie

en sån där toalett måste man ju bara ha... inte :-) kul att masken va bra, får ta o prova den själv nån gång!

2009-01-01 @ 19:16:15
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: flowie

en sån där toalett måste man ju bara ha... inte :-) kul att masken va bra, får ta o prova den själv nån gång!

2009-01-01 @ 19:16:38
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0