40 sköna minuer med nål i armen

Allså - det är så typiskt. Fredag morgon. Jag är ledig. Kan inte sova. Fast jag kanske har sovit klart - hoppas det.
Ska försöka göra lite nytta nu på morgonen i alla fall, innan jag åker o lämnar plasma. Då blir det 40 sköna minuter (ca) med nål i armen då man inte kan göra annat än att lyssna på bok eller musik. Sen ska jag åka en snabbis till Vero Moda och prova mjukisjeansen i small igen. Kan inte bestämma mig... 

Styrelsemöte igår - det kortaste och smidigaste jag har varit på nånsin, tror jag. Mest sammanfattning av församlingsmötet. Men jag tog upp det där med skylt till kyrkan och att vägen dit är rätt kass. Så idag ska jag ringa till kommunen och gnälla på deras väghållning och sen, om jag hinner, snickra ihop en ansökan om skylt till Vägverket.

Det här är nog det tidigaste jag bloggat =) Ganska skönt att sitta vid köksbordet och titta ut över heeeeela stan som badar i morgonsolen. Kommer att bli en fin dag. Ska hinna med promenad också. Nu frukost.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0