Charlotte Perrelli

Orkar nog inte designa klart bloggen idag. Har lite bekymmer med att ändra textfärgen i menyn till höger, som ni kanske ser.
Har bytt namn på bloggen också - Charlotte Perrelli snodde mitt bloggnamn :/ Nej, inte riktigt... Såg att hennes blogg heter "Ur min synvinkel" eller nåt. Tror ju knappast att hon har varit på min blogg fått idéen ;) Men egentligen heter min blogg limelight.blogg.se, så nu ska den få ha sitt ursprungliga namn med tillägget "Allt ljus på mig?" (tidigare "Annas synvinklar").
Limelight är ju ett uttryck för dom stora ljuskannorna som lyser upp en scen (se längst upp i bloggen). Tänkt att spegla mitt intresse för musik och teater, typ.

Just nu är musiken dock inget stort tidsfördriv då min hals har lyckats bli värre. Jag är sååå hostig och har lite ont i kroppen. Kanske, kanske aningens feber också, men den går ner med Ipren. Hoppas att det inte blir värre till imorgon så att jag åtminstone kan jobba. Borde gå med hjälp av lite tabletter och vilja. Har sovit i omgångar ända sen jag kom hem, så jag kände att jag var tvungen att göra nåt för att hålla mig lite vaken innan jag ska sova för natten - annars kan jag säkert inte sova då.

Är jätteglad för systers skull! Hon har fått korn på jobb som personlig assistent.

För tillfället ser det inte så ljust ut för FBK i den första finalmatchen, vilket jag i och för sig inte tycket gör nåt. Har nämligen biljetter till matchen på onsdag nästa vecka och det bygger ju på att det inte blir fyra raka segrar för nåt av lagen. Vi tänkte ta med en kompis från Örebro och min pappa om matchen blir av.

Nu ska jag krypa i säng och sooooova, så får vi se om jag blir nåt bättre.

Kommentarer
Postat av: Jennie

skickar över en krya-på-dej-kram o tack söta syster för din omtanke, får prova smoothisen nån dag :-)

2009-04-01 @ 22:05:39
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0