Sugen på ett missionshus?

Tisdag idag - känns som måndag. Blir en kort vecka och det är bra. Känner att jag inte har hämtat mig från den där förkylningen riktigt än... Dagen har åtminstone gått fort idag. Teori och riskettan och då springer tiden iväg.

Idag skriver VF om att vår församling ska sälja ett missionshus. Rätt bra artikel och vår skarpa ordförande lyckades få med att vi firar 150 år! Kan man få en bättre husannons än så? Kolla:
http://www.vf.se/Nyheter/Varmland/Nu-saljs-missionshuset-i-Vase-090413.aspx
Sugen på ett missionshus? Hör av dig ;)

Ikväll börjar Ugly Betty. Tyckte den serien var rätt värdelös först, men sen blev den rätt kul. Roliga karaktärer och ovanligt manus. Dessutom är det dubbelavsnitt på Housewives =) Riktig tv-kväll för mig, alltså. Ugly spelar jag dock in - måste kolla på Navy CIS som vi råkade se förra veckan när det förstås var "to be continued"-avsnitt...

Grannarna har under helgen flyttat ut på balkongen. Vi tror att dom bosätter sig där nån gång i början av April och flyttar in i lägenheten igen i mitten av November (början av December om hösten är riktigt fin). Ungefär - jag kanske tog i en aning. Dom är alltid på balkongen i alla fall.

Nu ska jag fiffla med församlingens hemsida och se om jag kan få ordning på programet där... Krånglar.

Kommentarer
Postat av: Skaparstigen

Usch, av nån anledning känns det jättetrist att huset är till salu. mamma skickade länkt till det igår. Synd att det inte blir kvar, men å andra sidan var det väl typ tio år sen som jag var där. Men fyra missionshus är väl lite mycket på ett litet samhälle kanske.

2009-04-15 @ 10:50:14
URL: http://skaparstigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0