Hur kan man göra så här?

Sitter o väntar på att sambon ska pallra sig ur soffan o följa med på promenad...
Slösurfar lite så länge.

Hur kan man göra så här? Slå ner och råna en gammal människa i hans egen hem. Vart är världen på väg, egentligen? Jag undrar hur den fege krake som gjort detta känner när han ser bilden på Alfred i tidningen idag. Jag hoppas för hans egen skull att han känner ånger, men jag är tveksam.

Vi åkte på nyfikenhetssafari till Zakrisdal idag. Där har man sålt en massa tomter med massproducerade hus till dyra pengar. Dom har inte kommit så långt med varken tomter eller hus. Det är mest lera och sten. Men läget är det inget fel på. Skulle dock inte betala så mycket för så lite...
Passade på att åka förbi Plantagen och köpa en höstblomma till balkongen (vilket var min plan för några dagar sedan egentligen). En gul bollkryss som får ersätta sommarblommorna bredvid murgrönan.

Nu går jag nog, vilket han följer med eller inte.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är så man blir mörkrädd :-(



Hoppas du fick sällskap på promenaden :-)



kram!!

2009-08-30 @ 20:20:51
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0