När mörkret faller

Igår var det 4-årskalas. Precis som vanligt var det jättetrevligt (som det brukar va hos syster) och som vanligt hade hon gjort mumsiga tårtor. Leo fick kratta, spade och arbetshandskar av oss (passar bra när de får lite trädgård sen) och det verkade gå hem. Kortet med Pokemoninspiration blev så här:



Upptäckte att jag inte hade så mycket "barn-papper", så det får jag nog köpa på mig lite...


Leo spanar in sina nya handskar. Den galna katten tittar fram i hörnet...



Ovan en supergod tårta med mango och passionsfrukt toppad med choklad. Tittar man noga så ser man att syrran börjar bli darrig på handen ;)
Hon har gått och blivit med iPhone också. Jag har varit väääldigt anti iPhone, men när jag fick leka lite med hennes fina vita igår blev jag ändå lite sugen. Nackdelen är att den är lite stor och tung, jämfört med en "vanlig" lur. Ja, ja - jag ska ändå inte köpa nån. Än.
Kunde dock inte låta bli att spana runt på sonyericson.se och nokia.se för att se vad dom har på gång. SE verkar komma med nåt sorts försök till motsvarighet till iPhone. Det kan ju bli intressant. Funderar faktiskt på att frångå mina principer och testa nåt annat än SE nästa gång jag ska köpa lur (vilket absolut inte är snart...)

Lånade en läskig film av syrran som vi såg i går kväll - "När mörkret faller". Handlade om hedersmord och kvinnomisshandel. Oerhört otäck, men sevärd och med många bra skådisar - även i små roller. Trodde jag skulle ha mardrömmar i natt, men det gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0