Svåra val

Den här dagen har vi hjälpt sambons föräldrar att köpa o installera TV. Eller ja, installera och installera... Det är ju mer eller mindre plug-and-play på TV numer. Pratade med säljaren på ONOFF om mobiltelefoner också. Nu är jag ännu mer övertygad om att Nokia kan bli nästa köp. Det är bara det där med walkman-funktionen som oroar mig. Är oerhört nöjd med walkmanen i SE. Fast han sa också att han hade sett en av SEs nya modeller halvfärdig och det såg tydligen lovande ut. Livet är fyllt av svåra val ;)

När vi kom tillbaka till stan åkte vi till IKEA för att lämna tillbaka lite grejer som blivit över efter garderobsmontering. Passade på att köpa Molger-kuben som utgår. Fanns bara kvar som visnings-ex, så vi fick köpa den till extremt bra pris (det är bra att ha gamla elever som jobbar på möbelvaruhus).
Nu öser regnet ner utanför, så det får bli hemmakväll ikväll också. Får rota fram nån gammal film eller nåt...

Har suttit o gjort lite småjusteringar i bloggdesignen och är skitstolt över att jag faktiskt kan leta upp rätt koder och ändra själv ibland =)

Såg för övrigt mig förra övningsbil i F-stad idag. Det är väl nån stackars Filipstadsbo som blivit pålurad den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0