Allt som sägs på TV

Svinet har intagit min arm och äter långsamt upp den. Känns det som. Ont, ont, ont. Lite feber fortfarande, men den är nog påväg bort. Ontet försvinner ju också så småningom, men det är lite jobbigt när man ska bråka med eleverna om ratten i bilen... Händer som tur är inte så ofta. Jag överlever.

Nu äntligen är snön här. Och dom säger på TV att den säkert kommer ligga kvar över jul. Allt som sägs på TV är sant, har jag hört, så jag tror stenhårt på detta. Nu gäller det att folk håller sig i skinnet i trafiken så att människor slipper dö eller blir skadade. Ta lite extra tid på dig till jobbet, släpp gasen lite tidigare inför korsningarna, ha fokus på körningen och kör inte påverkad! Eller ta bussen.
Bussen tar vi till och från jobbet just nu. Mest för att det är bekvämt och för miljöns skull. Däremot blir det faktiskt lite dyrare än när vi tar bilen, eftersom vi samåker :/ Det är otroligt smidigt för oss, dock, eftersom vi har två linjer som går föbi oss. Lika långt till båda hållplatserna. Dubbelt så många bussar att ta!


Bekvämt pass

Nu är alla julkorten klara. Dom ska bara skrivas och postas. Senast onsdag. Här är dom:


Allihop

Fick en fin födelsedagspresent av jobbarkompisarna idag. Presentkort på en av skönhetssalongerna i stan =) Det är super att få sånt, för man unnar sig sällan ansiktsbehandlingar och sånt annars.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har nog missuppfattat det där med tv. Men vi får väl hoppas att dom för en gångs skull har rätt ;-)



fy vilka fina kort du gjort, duktig som få är du :-)



kram

2009-12-14 @ 19:53:51
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: G I L R A E N

SVAR: Vad skoj! :D Det skulle vara jätteroligt. Vart är du bosatt? I Karlstad?

2009-12-15 @ 21:04:30
URL: http://gilraen.se/blog
Postat av: Elin

Oj va många kort! Så många fick inte jag ihop

2009-12-16 @ 07:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0