Äntligen julledigt!

Nu ska jag inte jobba förrän nästa år! Hade risketta halva dagen idag. Ganska skönt eftersom det är helt värdelöst att köra körlektioner just nu. Vart man än åker får man stå i kö.

Ikväll ska jag julstäda lite hemma så att jag slipper det imorgon och bara kan ta det lugnt och njuta av att jag är ledig. Vi får nog ge oss ut o handla lite imorgon eftersom vi inte har hunnit det riktigt. Sen ska vi till syrran på kvällen och ha lite uppesittarkväll tillsammans. Har gjort en liten minijulklapp till barnen som dom ska få imorgon. Kan inte visa den här, dock. Har visserligen få fyra- och sexåringar som läser min blogg, men man kan aldrig vara för försiktig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0