Nån som vet?

Jag är så sugen på en ny lur. Det är jag alltid... Detta ligger i släkten, men jag tror att jag har ärvt mestadelen av det (från far, förstås).
Syster har en iPhone, som jag till att börja med inte var speciellt intreserad av. Men det har liksom vänt lite. Fast jag vill inte ha just iPhone. Nu är funderingarna en Samsung Jet. Den har fått riktigt bra kritik av experterna och är väldigt mycket billigare än just iPhone. Och mindre. Och smidigare.

Nån som har provat? Nån som vet nåt om Jet?


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jag har den o tycker den är kanon!

2009-12-30 @ 14:57:58
Postat av: Elin

Men du byter ju heela tiden, get real!

2009-12-30 @ 20:21:14
Postat av: Jennie

Det blir inte bättre än iphone ;-)

2009-12-31 @ 02:31:42
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0