Roliga grejer

Den här veckan har börjat tungt. Vet inte varför - lite olika anledningar, kanske. Är ofattbart trött, men kan inte sova. Allmänt hängig, med lite förkylningskänsla. Fast det ordnar nog upp sig så småningom. Försöker köra mammas naturläkemedelstrick. Hällde i mig lite extra vitaminer idag också.

Övade med kören ikväll. Vi ska sjunga den 20:e när vi "Sjunger in julen". Ska sjunga ett par låtar själv också. Hoppas bara att förkylningen jag går och drar på inte tar fart :/ Varken nu eller lagom till den 20:e. Sambon o jag har planerat lite roliga grejer när jag fyller år och då vill jag inte heller bli sjuk!
Är lite grinig för att jag inte tog ledigt hela dagen när jag fyller år. Tog halva eftersom jag tyckte att det "räckte". Oproffsigt. Mina två hjärnceller hade väl fullt upp med att jaga varandra när jag planerade det där.

Färjestad fick stryk igen. "Som vanligt" är ett uttryck som dyker upp i huvudet... 5-2 mot Linköping.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart när dom spelar som dom gör.. dom ligger fan 3a ... 5 poäng till att bli etta... sen är dom sämst i år

2009-12-09 @ 05:42:03
Postat av: Jennie

Kramar om min älskade syster yster, hoppas du snart känner dig piggare o inte missar roligheterna på födelsedagen.

2009-12-09 @ 08:41:10
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0