Skrattretande ful

Ikväll har det varit pysselkväll här hemma... Har fipplat ihop ett par julkort och försökte göra en dörrkrans med mossa. Julkorten blev bra (några kvar att göra, dock), men kransen blev skrattretande ful. Den kommer med andra ord inte upp på nån dörr.

Sambon är på julbord på Nöjes med jobbet ikväll. Starboys lirar... Jag är lite avis. Hoppas det är bra! Imorgon ska jag på julbord med jobbet. Vi ska till Borgvik, så jag har lite bekymmer med hur jag ska hinna... Har dock bestämt att jag ska hämta upp en av tjejerna på jobbet, så jag måste skräpa upp mig och planera väl. Stressigt... Kanske får kika på ett avsnitt av Sthlm-Arlanda på 3:an. Jag känner mig så lugn och harmonisk jämfört med VIP-Monica =)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Inte ens en bild på kransen?! :-)



Hoppas du inte får en allt för stressig dag idag.

kram!!

2009-12-04 @ 08:50:43
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0