Spik

Leif GW tackar enligt egen utsago nej  till Let's Dance. Sammanfattningsvis tycker han att det finns enklare sätt att bryta armar och ben på än i cha-cha inför svenska folket. Så sant som det är sagt. På frågan om ifall han är "packad i TV" svarar han: " Tvärtom är jag något så in i hevitte nykter att det trotsar all beskrivning." Spik, helt enkelt.

Ikväll tog vi en spontan After Work. Det var jag o grabbarna... Man kan väl säga att vi hjälpte kollegan att vänta på tåget. Gamla järnvägscafét har blivit "Mat o Muffins" och där tog vi varsin Mariestad. Eller var det två? Trevligt i alla fall. Snacka skit och umgås utanför jobbet. Blir ju en del jobbsnack ändå, men åtminstone i annan miljö. Detta innebar också att jag har spenderat onödigt mycket tid på jobbet fast jag inte behövt. Var där låååångt innan vi skulle gå ut o då blir det ju att man grejar lite när man ändå är där.

Innan hann jag ta en sväng på stan o kika på jeans. Fanns inte rätt längd, men kanske får dom in fler på fredag. Köpte åtminstone ett skärp. Det har jag behövt nytt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0