Lösnaglar

Idag sov vi läääänge och åt frukost på Lundbergs på Norrstrand. Lyx =) Sen åkte vi ner en sväng på stan där jag sprang på pappa och sen ut till IKEA. Köpte lysdioder att ha bakom TV:n, ny golvlampa (den där skrynkliga) och förstås - värmeljus.

Såg idag att Kristian Luuk ska ta över "På Spåret". Aj, aj... Inte bra. Det är ju inte i närheten av gamle Oldsberg. Och vem katten ska va domare??? Luuk är väl okej, men nja... Stor risk att jag slutar titta.

Har för första gången i mitt liv lösnaglar. Höll på att få spunk på mina korta trasiga, så nu har jag ersättningsnaglar i plast. Dom kommer nog inte bli långvariga, för det känns jättekonstigt. Vi får se.
Nu ska jag göra sambon sällskap i soffan framför "Så ska det låta". En tävling jag är grym på ;) Sopade banan med kidsen på Enter förra fredagen när vi körde intro-tävling. Kan ha berott på att det var en del låtar från år när dom inte ens var påtänkta. MEN faktum kvarstår - jag är grym på intron.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lösnaglar är skumt.. :-o

kram o natti

2009-02-28 @ 00:18:52
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0