Min stil

Försöker greja lite med designen på bloggen... Tyvärr finns det ju inte så många stilmallar att välja mellan, så jag försöker göra min lite personlig. Är ju inte så duktig på detta med koder o sånt där skräp, så vi får se hur der går. Blir väl inga drastiska förändringar, men är du här o kikar ofta kanske det ser lite olika ut ett tag framöver. Tills jag hittat min stil, typ...

När designdelen av hjärnan bryter ihop äter jag pepparkakor med ost - finns inget godare =)
Upptäckte dessutom en facinerande sak; i våran kyl har det länge funnits mycket godis (alltså samma godis). Företrädesvis choklad, vilket är ännu mer uppseendeväckande i och med att det är mitt godis of choice. Godis brukar nämligen inte bli långlivat i det här hushållet... Nu kanske vi har olika definition på "länge", men sedan jul har det funnits massor med choklad som fortfarande är kvar (inte allt förstås...).
Facinerande, som sagt.

Min sambo vill ha platt-tv. Därför vill han genom denna blogg göra samtliga uppmärksamma på att gratis platt-tv mottages tacksamt. Gärna 42".


Kommentarer
Postat av: Jennie

Då tror jag att ja kommer över o sniker till mej lite choklad så ni blir av med lite ;-) Tråkigt om det blir gammalt lixom. Kram!!

2009-01-04 @ 21:00:23
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2009-01-04 @ 21:11:23
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0