Stajling

Har precis kommit hem från mc-klubbens årsmöte - mitt sista som styrelsemedlem. Har varit sekreterare sedan vi startade 2000. Tyckte det var dags att lämna över till någon annan nu och dessutom kan jag tyvärr inte vara med o åka så mycket. Ryggen gillar ju inte alltid att köra hoj... Kommer nog bli lite tomt, för vi har haft väldigt kul i styrelsen. Fick en jättefin orkidé som tack för "trogen tjänst". Älskar orkidéer av alla slag och jag brukar faktiskt kunna hålla liv i dom relativt länge.



Idag skulle jag egentligen ha tränat, men vädret var så himla skönt så jag kände inte för att stå inne bland maskinerna på KMTI. Högg ett par stavar istället (jättebra, för man kan låna där) och gick en sväng i skogen vid I2. Ganska kuperat där, så det är perfekt att gå ett par kilometer. Första gången jag testar med stavar, så vi får se hur nacken gillar det. Märks nog imorgon, misstänker jag.

Stajlade min lilla vita ikväll. Visst blev den söt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0