Trött i själen

Äntligen är kursen slut! Den har varit jätteintressant och bra på alla sätt. Vi har lärt oss sååå mycket. Men det har varit väldigt tufft och känslosamt. Prata riskbeteende, alkohol och rattfylleri, droger osv i tre dagar och dessutom göra en massa emotionella resor och värderingsövningar kors och tvärs tar på krafterna. Man blir trött i själen på nåt sätt.
Sen känner jag ju förstås av att jag jobbat heltid den här veckan, vilket inte alls är till fördel för min nacke.

Det är ju riktigt kul att under tre dagar få träffa alla kollegor runt om i Värmland. Alla har man ju faktiskt inte träffat förut och en del har man bara hälsat på. Upptäckte dock att det finns oanade talanger, som man aldrig skulle kunna tänka sig, i dessa människor  =) Till och med teaterapor!

Idag kom kuddfodralen som jag vann! Dom kommer nog passa riktigt bra i soffan.

Ikväll är det tacos och Oldsberg som gäller. Blir nog en tidig kväll... Ska kasta mig i soffan nu. Imorgon tänkte vi åka till Örebro och shoppa platta grejer.

En hälsning till Stålis som funnits med i mina tankar de senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0