Respons

Ensam hemma :/ Min älskling är i GBG på jobb. Skittråkigt även om det bara är idag o imorgon...
Ska försöka va lite kreativ och fixa med lite bilder till "mina" hemsidor -  www.vasemissionskyrka.se ska få några nya foton till att börja med!

Hade handledarkurs igår kväll. Det var länge sen, så det var riktigt roligt. Speciellt när man känner att budskapen går fram och man får bra respons från deltagarna. Efter lite teknikstrul så kom vi faktiskt igång nästan på utsatt tid. Höll till i Tempelriddarhuset, som nu är teater, på andra sidan gatan (vi lånar en av deras replokaler för att få lite större utrymme) och det är inte utan att man blir lite teatersugen när man kliver runt i det huset. Kan ibland sakna dom sena repkvällarna, allt manustrasslande, premiärnervositeten och allt annat som följde med teatertiden. Men frågan är om jag skulle vilja jobba med det igen. Nja...

Idag har jag jobbat kort dag och haft friskvård. Lite för ont i ryggen för att lyfta grejer på KMTI så jag tog en timmes promenad istället. Ganska skönt, även om det var segt att komma iväg i det här vädret. Gick med Jills "Baby blue paper" i öronen. Hon kan sjunga den tösa. Riktigt duktiga musiker har hon på sina plattor också. Favoritlåt är nog "Where the rainbow ends". Fränaste låt är nog "You think you're the man". Kul text.

Kollade runt bland gamla bilder på datorn o hittade den här söta:


Pappa tycker Leo ska fotas. Leo är skeptisk.

Nu ska jag kolla Frasier. Sen ska jag lyssna om några minuter på Grisfesten (kör ljudbok på den). Lyssnade o läste Aftonbladet samtidigt. Jag vet att det inte funkar. Jag har försökt förut. Jag kommer troligtvis försöka igen. Och igen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh min lilla sötnos.. så liten. Vart tar tiden vägen?! kram på dej syster!!

2009-01-28 @ 22:02:39
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0