Carl Jan G

Idag har jag varit på stan i stort sett hela dagen med mamma o min moster. Kikat i affärer, käkat lunch (tack mamma!) och gått på IKEA. Jag handlade nog minst, faktiskt. En jeanskjol på H&M och lite nödvändigheter på IKEA. Passade på att kika in på Lilla Ego i Arkaden där Bitchic-väskorna finns. Klappade alla, tror jag... Giraffväskan fanns där, fast den stora modellen. Sen fanns det massor av fina grå/svarta och med päls på (pälsen är second hand). Vill verkligen ha en...

Hämtade sambon på jobbet, handlade lite o nu sitter jag här... Fredag kväll. Blir nog soffan ikväll och På Spåret. Ska kolla lite på Lets Dance också, fast jag aldrig brukar se det och egentligen inte tänker göra det nu heller. MEN jag måste bara se hur det går för Carl Jan G ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0