JR in da house!

Igår var jag helt konstig... Mina öron ställde till så att jag inte sov så mycket natt till fredag. Dom är fortfarande inte riktigt bra, förresten, men det går åt rätt håll. Nu tjuter det bara "som vanligt" så jag väntar bara på att hörseln ska komma tillbaka. Jag är liksom lite som i en bubbla när jag inte har sovit ordentligt. 
Var i alla fall och lämnade plasma igår förmiddag. Sen gick jag med lurar i öronen hela dagen. Mest för att undvika ljud. Ibland hade jag boken på på låg volym för att få nåt annat att tänka på. Lyssnade klart på "Grisfesten" så nu ska jag börja på "Profitörerna". Rätt bra med ljudbok eftersom jag gillar att läsa, men inte kan sitta med en bok mer än typ 7 minuter innan nacken säger ifrån.

Åkte till Bergvik och gick där en sväng. Kolla vilket gulligt linne jag hittade på Vero Moda:


Kostade bara 24 kr (rea på rean...). Lagom pris och lagom 70-tal.

Sen var det Enter i Väse. Tjejerna spelade "Från A-Ö". Arvid o jag försökte klå dom och lyckades nästan. Det är mysigt med dom där fredagarna och ungdomarna som kommer dit är jättegoa. Hoppas det är fler som vågar sig dit i vår!
Åkte hem lite tidigare för att vila öronen (det var inte något som gick att göra där, nämligen...).
Sambon och jag gjorde hemmagjord pizza och slappade framför TVn. Bilden blev såååå mycket bättre med digitalboxen.
Idag är det inte mycket som händer. Skjutsade sambon till bussen vid tolv. Han ska träffa ett par kompisar i Örebro. Dom ska käka och snacka grabbgrejer. Jag ska åka dit och hämta honom imorgon och då tänkte vi passa på att kolla lite på stan i Örebro.
Ikväll är församlingens årsmöte, så det tänkte jag åka på. Årsmötet brukar ändå va ganska snabbt avklarat och det är kul att träffa folk o så. Det är snudd på lite mysigt med kaffe, mackor o beslut :)

Vi har massor av skräpkanaler på TVn. Igår hittade jag en som heter "God TV" eller nåt. God som i Gud, alltså. Annorlunda och troligtvis väldigt amerikanskt. Har inte kollat nåt, men tror inte att det blir någon större framgång för den kanalen här hemma. Det kanske är nån spännande sekt som driver den? Har suttit en liten stund nu på eftermiddagen o zappat lite. Hittar den inte idag.... Sörjer inte. Däremot hittade jag "Dallas". JR in da house! Typ...

Kommentarer
Postat av: Jennie

vilket sött linne.. o vilket bra pris :-)

2009-01-31 @ 19:58:18
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0