Gelé eller Extreme - det är frågan

Idag har det varit en datordag. Jobbat några timmar med diverse teori igen - har teorikurs i Augusti så den måste jag ha lite fräsch.
Förkylningen ger sakta men säkert med sig. Halsontet har släppt, men jag känner mig fortfarande lite hängig och är fortfarande snorig.

Vi tänkte ju va lite somriga och gå ner till hamnen på Hamnfestival ikväll, men samtidigt är vi inte riktigt överens med vädret, så vi blir hemma med god mat och ett glas rött istället.



Var ute till Skönhetscenter för att fråga om naglarna, men Angelica hade semester. Hennes kollega gav mig lite att fundera på i alla fall. Gelé eller Extreme - det är frågan... Nån som har erfarenhet?
Tills vidare målar jag väl själv.




Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer
Postat av: Maria

Gelé funkar bra för mig. Är lite mer flexibelt än akryl, så av den anledningen kanske det sitter bättre. Man kan tyvärr inte lösa upp det i nån vätska som med akrylen utan den måste filas bort. Lycka till!

2009-08-02 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0