Det måste fungera!

Har varit på apoteket och laddat upp med förkylningsgrejer. Det är inte så rockigt att sitta i övningsbilen och snora och i morgon har jag risketta halva dagen, vilket innebär massor av prat...


Det måste fungera!

Så här såg förresten blomkrukorna jag köpte ut:

Vardagsrum

Inte världens bästa bild, jag vet, men den får duga - detta är ju ingen fotoblogg, direkt. Måste göra något åt fönsterbrädan. Den lutar lite, lite och det ser ut som att vad som än står där kommer att trilla av när som helst. Inga blommor trivs riktigt i vardagsrumsfönstret eftersom det blir så varmt där, men det här borde gå bra ;)

Just nu känner jag mig som den lilla tjejen i "Signs" (ni vet, alienfilmen med Mel Gibson). Jag ställer vattenglas överallt. Glömmer att jag har ett redan och tar ett nytt... Skärpning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

echinagard är bra!



blomkrukorna var skitsnygga, har själv funderat ofta på sådana där höga... men har inte blivit av

2009-07-28 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0