Kepler - bra PR

Glömde berätta vart vi var i fredags kväll, ju. Började på Pitchers med mat. Rekommenderar verkligen deras pepparstek på oxfilé! Riktigt god =) Sen tog vi en sväng till Koriander. Inget liveband i fredags, men dock ett heeeelt bord Väse-folk. Väldans trevligt =)

Idag har jag varit alldeles själv hemma eftersom sambon spelar golf i Örebrotrakten. Har gått runt och pysslat lite hemma och gjort ett kort till sambons brorsdotter som fyllt år. Visas inte här på bloggen än, dock. Man vet aldrig...
Har spridit ut mig över hela köket med mina scrapgrejer, så nu måste jag nog städa också :/

Kollade på Nyhetsmorgon i morse där GW var med och analyserade den nya hemliga författaren som Bonniers har gett ut: Lars Kepler. GW lovade dyrt och heligt att det INTE var han som var Kepler (har ju spekulerats i det och i många andra kända författare) med motiveringen "Jag skriver bättre". Denne hemlige författare ska enligt egen utsago avslöja sig så småningom, så det är väl bara att vänta och se. Eller läsa boken och försöka klura ut vem det är. En del författare har ju ett ganska speciellt sätt att skriva, så är det någon man läst tidigare så kanske man kan gissa.
Detta är i alla fall ett vansinnigt bra sätt att få PR på, så det ligger nog en hel del planering bakom detta hemlighetsmakeri från Bonniers sida.

Utlovade ju en kul t-shirt sida igår. Hittade där en t-shirt som jag borde ha, nämligen denna:



Kolla på shirtstore.se. Det finns hysteriskt kul tröjor av alla möjliga slag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0