Min "cliffhanger"

En sen uppdatering...

Det har verkligen varit pissväder idag. Åkte till mamma o vattnade lite blommor och sen en kort sväng ner på stan för att köpa på mig några pappersark på Panduro. Dom har ju lite rea just nu, så det gäller att passa på. Tänkte sätta mig och göra några kort. Kanske i morgon.
Köpte äntligen krukorna jag gått o kikat på så himla länge på Boulevard. Idag landade lönen på kontot, så nu hade jag råd =) Ska fota o visa när det ljusnar igen.
När vi handlade på Willys träffade vi syrran o hennes familj. Min syster har för övrigt kickat igång sin blogg efter nån veckas bloggsemester och berättar om min "cliffhanger". Kolla. Är så glad för deras skull! Jag tror det blir kanon för hela familjen med lite huskänsla.

Ikväll har vi haft filmkväll och sett både "I lagens namn" från 80-talet, som bygger på GWs "Samhällsbärarna", och "The assasination of Jesse James".

Imorgon lovar jag att tipsa om en sajt med kul t-shirts =) Välkommen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0