Otippat i kändisvärlden

Mycket otippade par i media senaste tiden. För inte så länge sen var det ju Carola o Kicken som tog hem de stora rubrikerna i aftonbladet. När jag kollade Aftonbladets nätupplaga ikväll så såg jag en liten notis i kanten om ytterligare ett par som kanske inte var helt väntat: "Bonde-Susanne" och Fadde.
Var tvungen att läsa och då framgår det att de känt varandra ett tag. Men ändå. Från Linda Rosing till lantgård, liksom. Steget kanske inte är så långt - vem vet? Alltid roar det någon och det är väl kul att de har funnit varandra. Och så har jag något att skriva om såhär en söndagskväll när jag slår ihjäl tid.


Fast Carola o Kicken var roligare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0