Massage o festival

Rix-Fm Festival har snudd på blivit släktträff =) I år träffade vi, precis som förra året, min faster och farbror med familjer nere på stan. På samma ställe som förra året... Efter att ha lyssnat på Style och nån mer gick vi till Timmy's och åt glass hela gänget. Himla trevligt, det där. Kanske kan bli tradition. Samma plats nästa år?
Hysteriskt trångt på torget och krogarna längs kroggatan. Vi stannade o lyssnade på Kim (från Made In Sweden) innan vi åkte hem. Han är ganska okej och har bra energi på scen.

           

Idag har jag varit hos Maria på Make Me Up och fått massage för min onda nacke. Den har varit värre än vanligt på sista tiden, men jag hoppas att massagen i kombination med ledigheten gör att det blir bättre!
Min snälla pappa tog med min cykel in till stan idag och nu är den så pass lagad så att den går att använda. Passar bra nu under semestern.

Ikväll blir det "Seven Pounds" med Will Smith. Nu har vi varit ute konstant sen semestern började, känns det som, så ikväll är det film som gäller!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag var också där, var himla många år sen jag sist var där men det var fortfarande kul! Åt en god bagel på waynes, lax och färskost... rekomenderas!

2009-07-02 @ 21:42:39
Postat av: Jennie

Synd att man missade festivalen...

2009-07-03 @ 09:53:19
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0