Gratis presentkort

Tråkdag idag. Det har regnat konstant sen jag vaknade och troligtvis har det regnat merparten av natten också. Knappt varit utanför dörren... Har fått lite gjort med tvätt och så i alla fall. Satt upp dom hysteriskt blå gardineran från ikea (för att få lite omväxling) och haft kaffebesök.

Jag har fastnat lite i Photoshop just nu, vilket passar bra när semestervädret inte är bättre än så här. Grejar lite med ny header till bloggen och leker lite med funktioner jag inte visste fanns. När man sitter vid datorn så blir det lätt att man surfar lite på måfå och har jag ramlat in på en och annan "gratissajt". Det är en sida man registrerar sig på och samlar poäng på olika sätt som man sedan växlar till presentkort. Samlar poäng gör man på lite olika sätt, t ex genom att besöka sajter eller delta i undersökningar. Finns en sån gratissajt jag registrerat mig på. Gratisbio.se. De har rykte om sig att vara pålitliga och det är ganska enkelt att tjäna poäng. Fick bland annat en nyckelbricka gratis i ett år genom Gratisbio.se (sån där som är bra att ha utifall man slarvar bort nycklarna). Har funderat på att skaffa det ett bra tag eftersom jag är lite vimsig och lätt lägger ifrån mig saker, så det erbjudandet var kanon. Gratis ett år och ett gäng poäng intjänade =)



Observera att jag har katt på mina nycklar. Det närmaste jag kommer egen katt just nu ;)

Vill du gå med i Gratisbio.se och få gratis presentkort klickar du här eller på annonsen till höger på bloggen - du får 50poäng direkt när du blir medlem! Det är ju faktiskt ett ganska enkelt sätt att få lite extra att shoppa för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0