The Stig

Lång dag på jobbet som började med prov på VV (som för övrigt gick bra) och slutade med en rockig introduktionskurs. Är lite slirig i huvet nu och har inte orkat göra så mycket annat än slappa i soffan ikväll.
Fick iväg lite ansökningar till Vägverket, så nåt nyttigt fick jag gjort när jag kom hem.

Ny bok, förresten: "Brott" av Karin Fossum. Hon är norska och skriver om polisen Konrad Sejer. Har bara kommit en liten bit på boken, men den verkar vara skriven lite annorlunda än de andra jag läst av henne. Blir intressant.

Har så här på kvällskvisten hamnat framför Top Gear på kanal 9. Just nu provas Datsun på bana. Facinerande... Man testar även att fylla en bil med vatten för att se hur köregenskaperna blir. Dörrar och fönster är förstås silvertejpade för bästa effekt... Ett intressant inslag i detta motorprogram är "The Stig". Ingen vet riktigt vem han är. Bara att han är sanslöst vass på att köra bil och sysslar med just detta i programmet. Han har alltid hjälm. Är eventuellt en passning till vår egen Stig Blomkvist?

All we know is, he's called The Stig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det ska jag hälsa :-o haha

2009-06-02 @ 23:48:47
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0