Tea Party

Konfirmationsgudstjänsten igår var sååå bra. Ingela och Arvid gjorde ett superjobb och kören höll ihop skitbra! Sommarvärmen har ju varit med flera dagar nu. Så även på söndagen och vi körde lite picknick utanför kyrkan när vi hade en timme att slå ihjäl innan gudstjänsten kl. 11 (kören repade 9.00-10.00). Elin kom som förväntat dit med pepparkakston och genast blev man blek...

När jag kom hem från kyrkan knallade vi ner till restaurang Vedugnen på Norrstrand och åt deras goda pasta. Sen tog vi kaffe o glass hemma på balkongen. Slappade i soffan på källen framför "Recount" som handlar om valet i USA där Al Gore borde ha spöat George W Bush. Vansinnigt system i det där landet... Riktigt bra film. Se den.

Nåt annat som är vansinnigt är KBABs layout-människor. KBAB och deras bovärdar är jättetrevliga och det hittas på en massa grejer som säkert också är jättetrevliga (typ grillkväll, café, ungdomsträffar, brännboll och sånt). Men dom MÅSTE lugna ner sig med clipart... Kanske borde KBAB också kosta på dom en liten kurs i Publisher eller så.


Clipart...

På TV just nu: Boston Tea Party med Filip och Fredrik (som för övrigt har blivit lite större, kändare och mer uppmärksammade än vad som är hälsosamt för dom). Just Tea Party är rätt okej eftersom panelen är lite kul. Speciellt fysikern Patrik Norqvist. Hysteriskt kul. Ikväll tycker jag att dom går lite för långt när dom ger sig ut och kör bil med ögonbindel. Vet inte om jag är skadad av mitt yrke, men jag blir lite förbannad när dom utsätter andra för onödiga risker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0