Grönt klet

Lämnade plasma på förmiddagen idag. Skönt att ligga still och lyssna på bok i 40 minuter utan att kunna göra annat. När jag tog en kaffe efteråt kom det fram en pappa som hade varit på min Introduktionskurs för ett tag sen och sa att han tyckte det var jättebra! Skoj =)
Åkte ut en kortis till Bergvik. Köpte årets första tulpaner för att förstärka vårkänslan. Sen hem och städa. Skulle behöva putsa fönstren också, men det får vänta tills min nacke är på lite bättre humör. Vi ska försöka hinna med att städa lite i källarförrådet i helgen i alla fall.

På Enter ikväll har vi haft Spa. Massage, nagelfix, ansiktsmasker och skumtomtar (!). Fick jätteskön nackmassage av Elin. Bra att få igång cirkulationen i musklerna kring där jag har ont. Borde egentligen göra sånt oftare. Fxade lite naglar och gjorde ansiktsmask av avokado. Kletigt, men skönt. En av tjejerna hade lyckats fått tag i en hel burk med skumtomtar, så vi tryckte i oss några såna också. Farligt att ställa fram en sån där burk...


Grönt klet

Kolla in den coola fotöljen på Hannah Graafs blogg:
http://www.mama.nu/blogg/hannahs-blogg/2009/03/19/en-fatolj/index.xml#comments

Kommentarer
Postat av: Jennie

cool fåtölj o.. fint?! grönt klet ;-)

2009-03-20 @ 23:13:06
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0