Tänderna avvaktar

Helgen är slut innan den ens har börjat, känns det som... Har haft med mig jobbdatorn hem i helgen så att jag kunnat jobba lite med div. teori och informationsfoldrar. Passar på att blogga lite för att bli av med den mest akuta abstinensen ;)
Tänderna avvaktar, verkar det som. Gör inte ont längre i alla fall. Det ska bli intressant o se hur detta utvecklar sig.

Igår kväll hade min jobbarkompis 40-årsfest långt ute i ingenstans (Högboda). Hämtade upp en av mina andra jobbarkompisar på vägen dit - också mitt i ingenstans. Jättetrevlig fest och massor med god mat! Supermysigt.
Hann ut till Bergvik innan festen och köpte jeans och pyjamasbyxor. Båda på H&M. Har upptäckt att dom har rätt okej jeans. Jag har varit lite petig på det där med jeans förut. Helst Lee och Levi's, möjligen Vero Modas jeans. Men H&Ms modeller "Star" och "Squin" (stavn.?) är faktiskt lika bekväma och snygga. Att dom är billigare (ganska mycket) är ingen nackdel...

Ikväll var det konsert i Väse. Oxygen heter kören och är från Kristinehamn. Det är våran medarbetare i församlingen som har den och dom är sååå duktiga =) Massor av folk var det också och det är ju alltid roligt. Speciellt när det är folk som inte vanligtvis kommer till kyrkan.

Gert Fylking och Robban Aschberg är ute på nya äventyr. Promenad från Ystad till Haparanda. Få som skulle komma på den idéen, men att just dom pojkarna gör det är ingen stor överraskning. Dom gör det för en god sak, dessutom. Samlar in pengar till forskning kring prostatacancer. Självklart kan man följa "resan" på grabbarnas bloggar:
Robbans
Gerts
Tror att dom har kommit till Ronneby nu. Sen är det bara resten kvar. Med sig har dom multihusvagn på 11 meter och lite olika gäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0