Scrap och pulkabacke

Ego-dagen igår inskränkte sig till en ansiktsbehandling och ett mobilköp. Promenaden hoppade jag över, men skäms inte över det. Gillar inte att gå i snöstorm. Mobilen köpte jag begagnad av en tös på den där fina ön utanför stan. En G900 som jag inte alls är säker på att jag vill ha, men jag måste prova om SE kan göra en telefon med vettig kalender (detta är en av deras business-varianter) och touch-skärm. Vi får se...

Sen hade vi i alla fall en trevlig kväll på Mongolian med jobbet. Massor av god mat och kul sällskap!
När vi sedan skulle ta bussen hem från torget såg det ut som följer:

Pulkabacke på torget

Idag har jag spenderat heeeela dagen vid scrapbordet med fyra goa tjejer. Vi spred ut alla våra scrapgrejer i ett rum i kyrkan och pysslade loss. Kul att få lite inspiration av andra och låna lite stämplar och sånt av varandra. Vi började förstås med fika =) Sen bröt vi för lunch på anrika (?) Väse Pizzeria och efter eftermiddagskaffet blev det aningens fnittrigt, vilket antingen berodde på att vi var lite trötta eller att vi druckit nån kopp kaffe för mycket. Här är i alla fall ett par av mina kort från dagen:

     


Gert och Robbans promenad genom Sverige fortsätter förstås. Idag hade dom hittat en skylt som ger upphov till funderingar:

Lånad från Robbans blogg

Alltså, hur funkar den? Är det åldersgräns eller inte? Och i så fall vilken? Är det 24 år som är rekommenderat eller är det åldersgränsen i sig? Är en rekommenderad ålder verkligen en gräns? Frågorna hopar sig...

Glöm inte släcka!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka fina kort, låter som ni hade en väldigt trevlig dag :-)

Knasig skylt måste jag hålla med om.. funderar



Får väl hoppas att mobilen är bra nu då :-p

kram

2009-03-29 @ 09:31:13
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag vill också pyssla!

2009-03-30 @ 22:51:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0