Janne Josefsson och tecken på liv

Idag har Ostkakans Vänner årsmöte, säger man på SVT:s Aktuellt. Om detta vet jag inget.
Rånarna på "Efterlyst" är ikväll utrustade med reflexvästar (åtminstone en av dom). Annorlunda val, kan man tycka.
Kvällens TV-utbud är oändligt...

Färjestad utkämpar eventuellt sista matchen mot Skellefteå i stadsdelen bredvid och det ser ut att kunna gå hur som helst. Just nu: Sudden. Går det åt skogen är det på sitt sätt bra, för då har vi möjlighet att gå o kika på match imorgon. Våra hysteriskt orangea stadsbussar har små FBK-flaggor på taket. Gulligt.

Älsklingen är äntligen hemma från den stora staden Göteborg där Janne Josefsson tutar ilsket på impulsiva körfältsbytare och vädret som vanligt är grått och småkallt. Det innebär att lägenheten känns som vanligt igen =) Hämtade honom på tågstationen ikväll efter att ha tränat och grejat lite hemma.

Väntar med stor förväntan på I.D Bare Minerals puder som jag beställt på nätet. Ända sen jag upptäckte I.D har jag inte kunnat köpa varken puder, rouge eller concealer från något annat märke. Det är såååå bra! Lite dyrt, men helt klart värt pengarna och dessutom är det drygt. Håller på att prova mig fram till en bra mascara. Vill gärna ha en vattenfast, för så fort det blåser lite eller är lite soligt så blir mina ögon så gråtiga... Använder L'oreal just nu, men den skräpar av sig lite. Har testat Nivea också. Får se vad det blir nästa gång...

Mina blivande solrosor har redan börjat visa tecken på liv! Ska bli intressant att se hur dom blir - om dom blir.


Bra början

Är så glad att systers jobbsituation äntligen ser ut att bli ljusare! Hon förtjänar det bästa, min goa syster, så jag hoppas att allt blir som hon vill *kramar om*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack söta du, va go du är :-)



Hoppas det blir stora fina solrosor i sommar!!



kram

2009-03-26 @ 19:32:10
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0