Marängcup

Ikväll måste jag försöka komma i säng tidigt. Är krasslig i halsen och känner mig hängig. Skit också. Jag är så trött på att va sjuk :/ Har försökt att dricka honungsvatten, men det känns inte som att det gör nån större skillnad. Ett par av mina jobbarkompisar brukar säga att jag ska svepa en whiskey och bädda ner mig. Whiskey är ju ingen favorit, direkt...



Hemglassbilen åkte in på gården tidigare ikväll och jag blev så otroligt sugen på marängcup. Det var nog både min o syrrans favorit när vi var små! Orkade inte gå ner o köpa :( Nästa gång, kanske.

Har haft en lite annorlunda dag på jobbet idag. Började med ett medarbetarsamtal som faktiskt blev ganska bra och väldigt intressant. Sen lite teori och en körlektion och på eftermiddagen Riskettan-kurs. Det sistnämnda är riktigt kul, trots att det sliter på en ganska mycket. Just nu är vi två som har den, vilket dels gör det lättare och dels blir en bättre kurs. Vi ska ju trots allt bedöma och godkänna / underkänna eleverna och då är det viktigt att se alla och ha möjlighet att stötta dem.

Kören ikväll hoppade jag över - behöver va försiktig med rösten fram till påsk, tror jag.
Nu ska jag ägna Houswives all uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mmm marängcup är gott det.. får bli när värmen kommer :-)



hoppas du slipper bli mer sjuk o att dunderhonungen hjälper.. gjort den själv?



kram

2009-03-31 @ 22:10:50
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0