Insekt

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen - min dator har fått spunk igen... Alla jag känner som har Dell är skitnöjda och jag har haft Dell på jobbet förut, men nu är jag rätt besviken. Har krånglat lite för mycket på sistone... Surfar på lilla datorn tills jag fått ordning, men den har sambon med sig till Skövde på jobb till veckan.

Det har varit riktigt skönt med långhelg! Fredagen blev riktig slappardag eftersom vädret var så kasst. Städade lite hemma på förmiddagen och lagade lite god mat på kvällen.
Igår var sambon i Kristinehamn och spelade golftävling. Jag tog en promenad ner till stan o kikade lite. Köpte nya solglasögon. Mina gamla är sååå repiga och dessutom tycker min sambo att jag ser ut som en insekt i dom. Dom nya är lite mindre...
Såg "The 90s - ett försvarstal" med Henrik Schyffert på SVT i går kväll. Vi var och såg honom i Örebro för några månader sedan och det var superkul. TV-sändningen (direkt) var lika kul. Lite annorlunda och med några uppdateringar.

Idag ska vi nog inte göra så mycket. En promenad ska det bli i alla fall. Får se om vi tar den här eller åker till Väse o hälsar på och går en sväng där istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0