Ingenting gånger två...

Idag fyller världens finaste syster (min) år! Grattis =) Vet att hon har sovit en del av dagen eftersom hon jobbat natt - hoppas det har varit en riktigt bra födelsedagssömn ;)

Skulle köpa ny mascara idag efter jobbet. Trodde att det skulle gå fort o lätt på H&M som det brukar, MEN min vanliga mascara har dom slutat tillverka. Jag hatar när det händer. Har så himla svårt att hitta en som är bra och är jättepetig med vad jag väljer. Har haft L'oreals Lash Architect (den vattenfasta eftersom mina ögon blir tåriga så fort det råkar blåsa minsta lilla eller är lite sol) och den har dom minsann tagit ur sortimentet. Nu blev det en ny L'oreal som hette Collagen eller nåt. Får se hur det blir...
Hittade ett superfint nagellack för ett tag sedan (har redan använt upp en flaska, så jag köpte ny idag) från IsaDora som heter "Sugar Rose" och är jätterött! Riktigt fin vårfärg. Mina naglar börjar äntligen återfå sin normala form ;)


Vårrött

Här om dagen köpte jag en trisslott. Det händer vid oehört få tillfällen, kan jag säga. Gnäller dock ofta på att jag aldrig vinner - ser förvånansvärt sällan kopplingen däremellan... När detta ändå händer - att jag köper en trisslott alltså - vill jag gärna ha den i plånboken några dagar. Känna att jag eventuellt skulle kunna va miljonär, liksom... Tyvärr är det ju så att det scenariot aldrig inträffar i verkligheten hur mycket man än hoppas. Jag vet inte om ni gör på samma sätt, men trots att jag inte vinner något så MÅSTE jag skapa den där lilla rutan som talar om hur många gånger jag har vunnit det jag inte har vunnit. Helt meningslöst... Idag vann jag ingenting - gånger två. Vad blir det egentligen? En ännu större förlust?


Nej, inte den här gången heller

Ikväll går mina Tradera-auktioner ut, så jag hoppas kunna dra in storkovan där istället ;)
Tradera är underbart. Kanske lite farligt också - man blir lätt beroende... Man kan göra så otroligt mycket fynd där OCH göra sig av med grejer man inte använder (eller köpt på Tradera för att det var så billigt och man trodde att det var nåt man ville ha...).
Nu blir det te och mackor. Köpte med ciabatta hem som jag ska fylla med godsaker. Sen kollar jag på Efterlyst och citatmaskinen GW.

"Mager som en golfklubba och obetydligt längre"
Ur Linda - som i Lindamordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0