Busbarn

Jättetrevligt eftermiddagsmys hos syrran igår. För er som undrar var hennes present en stoooor lykta. Glömde fota den utan papper, tyvärr. Så här såg den ut med:


Presenter

I den lilla påsen bredvid fanns en smyckesbok (min syster gör otroligt fina smycken, så hon fick en bok som inspiration) och lite hudvårdsprodukter.
Barnen var på bushumör och slet ut både mig och pappa... Leo somnade nästan i mitt knä tillslut, så frågan är om dom inte slet ut sig själva lite också. Leo skulle följa med oss hem, sa han. Tror mest att han ville följa med oss och handla...


Busbarn

På kvällen lagade vi middag hemma. Oxfilé och potatisgratäng med ett gott rött vin. Kollade på Babben och satt sedan och växlade mellan Melodifestival och Intolerable Cruelty. Såg inte klart röstningen - Norge hade ju tagit hem det där tidigt, så det var inte så intressant. Har tröttnat generellt på det där jippot... Grattis Norge, i alla fall!

Idag ska vi åka till Hällefors tillsammans med mamma för att fira min sambos mamma som fyllde 70 samma dag som syrran.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0