Doping och Carina Berg

NWT skriver idag om två män som åkt fast för doping på Friskis & Svettis. Vem katten dopar sig på Friskis & Svettis? Det framkommer så småningom i artikeln att de sysslar med styrketräning och är i 20-års åldern. Då är det inte lika förvånande längre... Frågan är om det inte finns nåt coolare ställe för 20-åriga dopade killar att träna på?

Kollade på "Berg flyttar in" igår. Carina bodde hos Niklas Strömstedt. Jag har börjat gilla Carina Berg på sistone. Var inte så förtjust i henne när hon dök upp i rutan för några år sen - vet inte riktigt varför. Det där hon gjorde tillsammans med Gynning tyckte jag var sådär när det gick - nu i efterhand kan jag tycka att det var lite roligt ändå... "Berg flyttar in" är det som fått mig att på allvar ändra åsikt. Efter att ha sett det några gånger så tycker jag att hon är riktigt duktig på det hon gör. Hon får dom där intervjuerna att bli personliga, roliga och faktiskt ganska naturliga. Får "kändisarna" vilja berätta om det som tittarna vill se dom berätta om, om ni förstår hur jag menar. Lite "på riktigt" liksom. Berg har växt i mina ögon!


Överraskad?

Idag ska vi fira syrran (jag har fortfarande inte slagit in presenten - vet inte hur jag ska göra...). Det är alltid lika mysigt att kva hemma hos henne. Det finns fina barn och annorlunda katter. Hon är så duktig o grejar fina födelsedagstårtor och annat mys. Hon hade haft en tuff natt på jobbet i natt, så hon ska få en liten extra present, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

söt du är fina syster :-) tack för dom finfina presenterna, boken gav mig mycket härlig inspiration! kram

2009-05-16 @ 20:53:11
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0