Ross - en giraff?

Resultat av Veckans To-Do:
- Laga datorn (med hjälp av supporten då, föstås)
- Handla blommor till balkongen
- Träna
- Kolla efter nytt batteri till motorcykeln
- Kolla på motorcyklar på Café Slussvakten
- Öva med kören

Datorn är inte lagad, men blir hämtad på måndag för byte av en massa grejer. Hoppas jag får tillbaka den klockren den här gången. Motorcyklarna övergav jag då det regnade hela dagen...

Veckan har varit seg. Sambon har varit i Skövde/GBG på jobb och jag har försökt hålla mig sysselsatt efter jobbet. Tisdag övade jag med kören inför konfahögtiden på söndag. I övrigt känns det som jag mest har vandrat runt i lägenheten och lyssnat på bok. Mamma och jag fixade balkongblommor på måndagen.

På Club Enter hade vi filmkväll ikväll. "Madagaskar 2". Har inte sett första, men tror det spelade mindre roll. Vi såg den med engelskt tal och till slut kom vi på att giraffen Melmans röst gjordes av David Schwimmer (Ross i Vänner). Lämpligt nog började Melman allt mer se ut som Ross när vi insett detta.


Lagom fredagstecknat

Veckans kluring: Varför envisas Anders Kraft (som för övrigt är en rätt kul kille) på TV4 med den lax-rosa kavajen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0