Best of Blocket

Vi är vinnare =) Äntligen har alla månader som medlemmar i Postkodlotteriet betalat sig!!! 150 kr... Per lott och vi har två! 300 kr... *wiiieee* Alltid nåt ;) Postkodlotteriet tycker jag faktiskt är ett ganska okej lotteri. Ett bra sätt att skänka till välgörenhet samtidigt som man faktiskt har en liten, liten chans att vinna. Lite grann i alla fall. Man förväntar ju sig ändå inga storvinster. Köper sällan lotter annars - nån triss då och då möjligtvis, och det vet vi ju se innan hur det går...

Just nu florerar det ju en massa gratis-sajter på nätet. Mer eller mindre seriösa och med varierande utbud. Jag har råkat bli medlem i EN. Mest för att testa. Går ut på att samla poäng på olika sätt (genom att shoppa på nätet, delta i tävlingar och åsiktsundersökningar m.m.) som man sedan byter mot presentkort. Gratis5.se som jag tänkte utforska har ganska många bra ställen att använda presentkortet på; H&M, Gina, Skopunkten, JC m.fl. Har en kompis som provat och tycker det är bra, så jag ger det en chans. Vill du också testa klickar du här.

Sen måste ni bara kolla på den här sajten: Best of Blocket. Skitkul! Jag gillar speciellt den här. Om man är riktigt uppmärksam på bakgrunden i bilden blir den här också rätt kul =)

Kommentarer
Postat av: John

Välgörenhet är inget bra för

samhället då det urholkar välfärden.

Dessutom är Afrika idag fattigare än

för 25 år sen TROTS all välgörenhet

och bistånd.

2009-05-21 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0