Bortom snälla

Snart är det legitimt att plocka fram adventsstjärnor och hänga upp nån liten ljusslinga på balkongen! Första advent tycker jag är perfekt att göra sånt, men i år tjuvstartar vi nog på lördag kväll. Jag ska ju va i Ölme och sjunga okristligt tidigt på söndag också, så det är skönt om det är klart dagen innan.


Julmugg =)

På jobbet trycker vi i oss pepparkakor som små barn. Vi är mer eller mindre överens om att vi kommer vara bortom snälla innan julen är här. Kanske till och med menlösa... Imorgon ska vi försöka balansera upp eländet med en lätt After Work.

PA i "Sthlm-Arlanda" på TV3 är just nu min favorit. VIP-Monica gör mig fortfarande förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysig mugg! syns vi imorgon?

2009-11-26 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0