Comeback

Syster har börjat blogga igen! Hon har gjort ett rejält blogguppehåll, så det är superkul att hon gjort comeback =)

Har varit nere på stan idag och fixat lite till försäljningen i kyrkan imorgon. Passade på att gå förbi Din Sko med mina stövlar jag köpte för nån vecka sedan. Dom har låtit konstigt i klacken och jag har bytt dom en gång tidigare. Först var det höger klack som krånglade och när jag fick nya så var det vänster. Nu skickade dom ner mig till skomakaren för att klacka om skorna (på Din Skos bekostnad) och det gjorde susen. Tur det, för jag älskar verkligen stövlarna! Dom är så sköna att gå i! Tjejerna som jobbar på Din Sko i Karlstad är verkligen jättebra och hjälpsamma.
Passade på att ta lunch på Miró tillsammans med sambon.

Min lilla information/föreläsning hos dyslexiförbundet igår gick bra. Tror att jag lyckades får med den infon jag ville- sen var det mycket frågor och diskussion. Var kvar till efter nio! Nu ska jag snart åka ut med projektorn jag lånade till igår till Väse. Ska ta en fika med mamma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0