Flera miljoner

Imorgon avslöjar jag (för alla som inte googlar själva) vem som gör introt till Lilla ;)

Har råkat sett "Vem kan slå Filip & Fredrik" dom två sista gångerna. Mest för att sambon kollar. Jag är lite trött på dom där grabbarna. Har väl kanske inte varit så förtjust i dom nån gång - bara i "Boston Tea Party", för då hade dom en kul panel och roliga gäster. Men detta program måste ju ta priset... I både programen jag har sett har deltagarna skadat sig. Dom verkar inte ha nån sorts säkerhet alls. Okej - han som dök kanske inte var så smart som gjorde just det, men tjejen som ramlade förra gången hade ju ingen som helst skuld i dramat. Hon hade säkerhetslina som ingen brydde sig om att hålla i... Helt otroligt att det ens får gå till så. Vi pratade om det på jobbet idag; hade det varit i USA hade dom blivit stämda på flera miljoner. Loa Falkmans brorson var för övrigt med i senaste programet. Intressant, va?

Nya dokusåpan "Ullared" började idag. Kollade inte. Missade jag nåt?




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo du missade en hel massa roligt o konstigt folk som tokhandlar i Ullared. Du får kika nästa gång :-)

2009-11-02 @ 23:20:43
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0