Fin halvdag

Började dagen med ett besök med jobbilen hos bilprovningen. Det regnade och blåste storm. Trots tak över displayen där man skriver in reg.nr. blev jag genomblöt. Det regnade liksom vågrätt. Bilen klarade sig i alla fall - konstigt vore det väl annars... Efter det hade jag en fin halvdag med teori och utbildningskontroller.




Syster och jag skulle ha hängt på stan en stund idag, men hon fick åka till jobbet istället :/ Men vi tar igen det snart! Jag tog en liten snabbkik själv. Ligger efter med dom där julklappsplanerna, känner jag. Men jag fick ett par idéer på stan. Jag tror att jag har klurat ut till de felsta. Det är som vanligt pappa o sambon som är svåra.

Har spanat runt lite på nätet och kollat hur det går med vaccinet här omkring. I Kristinehamn verkar det som att dom ska börja vaccinera allmänheten nästa vecka. Dom kanske har planerat lite bättre än vårdcentralerna i Karlstad?

Försökte vinterpynta bloggen lite idag... Måste börja jobba på julkänslan ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fint du gör på bloggen :-)



man kanske skulle börja fundera lite på dom där klapparna ja.. Så svårt ju.. Folk önskar ju sig ingenting.. Förutom mina små troll då ;-)



kram på dig syster!!

2009-11-18 @ 21:47:11
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Daniel

Duktigt att fine Bilbettan gick igenom!

2009-11-19 @ 10:54:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0