Ingen lek

Idag har varit en konstig jobbdag. Massor med teori på förmiddagen (i olika former) och två - säger TVÅ - körlektioner. Avslutade med ett besök på Vägverket med en tös som gick därifrån med ett alldeles färskt körkort.

Nu slappar jag i soffan framför "Förkväll" på TV4. Har inte sett värst mycket av det programet. Mest för att jag inte gillade det förra gången. Är lite imponerad av Carin DaSilva. Hon är rätt kul och håller ihop hela grejen, på nåt sätt. Elisabeth Höglund, som ska föreställa härdad journalist/reporter, är rätt kass. Lyssnar inte på gästerna hon intervjuad, så ibland blir det lite "goddag yxskaft"...Yvonne Ryding? Jag vet inte.

Igår åkte jag till Väse för att repa med kören. Har inte kunnat vara med på speciellt många övningar eftersom jag jobbat. Det blev väldigt tydligt igår. Stämmorna på ett par av sångerna var ingen lek, kan jag säga. Brukar inte ha några större bekymmer med det, men jag var ganska lost igår. Får försöka sova på noterna till på söndag. Titta på dom lite också, kanske. Halv tio på söndag ska det sitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0