Pulver och brödrost

Brukar vänta tills bara några dagar innan jul innan jag släpper ut mina tomtar (som inte är så många) ur förrådet, men i år har jag redan plockat fram en. Men bara en och bara för att han är så förbaskat söt:


En tomte

Mina kära vänner som jag ibland scrappar med har fått mig fast i embossing. Jag fastnar gärna i mönster när jag gör kort. Ett tag körde jag band på allt. Ett tag snöade jag in på brads. Nu ska jag köra hårt med pulver och brödrost (har ingen värmepistol, men brödrost har funkat förut) ett tag ;) Har köpt en embossingpenna och den ska bli spännande att testa.


Ska bli kul


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysig tomte=)

2009-11-30 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0