Ynka 125 kr

Den oplanerade helgen innehåller förstås att fira mamma ikväll. Hon fyller år nästa vecka! MEN det är åtminstone inga musikgrejor inbokade eller annat som känns som planering.

Igår kväll var jag i Väse och träffade fina vänner för att scrappa lite. Det är så kul att göra tillsammans, för man får lite ny inspiration och man kan låna lite grejer av varandra. Nu har jag provat embossing ett par gånger och är helt såld på det. Måste köpa grejer =)

Innan jag åkte till Väse hann jag lämna plasma och ta en tripp till Kristinehamn. Mamma tipsade mig om en frisör som bara klipper. Dom tvättar inte, färgar inte, permanentar inte. Bara klipper. Kostar ynka 125 kr och det är bara drop in. Det gör att man kan få sitta o vänta en stund om det är kö, men det är helt okej för det priset ;) Tänkte att det är helt perfekt för min som bara vill klippa topparna och få bort allt slitet. Hon som klippte mig hette Martina och var jätteduktig. Passade på att klippa lite ordentligt på längden - insåg hur långt håret hade blivit... Det visade sig också att Martina hade haft sin häst hos min kollega i Tolita. Världen är liten!
Jag har ju bott i Kristinehamn en vända, så det är ganska mysigt att åka dit och strosa runt (det tar inte så vansinnigt lång tid).

Idag tog vi en promenad ner till stan i det fina vädret. Riktigt soligt och 10 grader varmt. Det var supermycket folk på stan och på torget var det nån sorts tillställning med mat från olika länder i Europa.

Nu ska vi snart åka till min fina mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0