Förutom högklackat och converse

En riktigt lugn söndag idag. Inget däckbyte - det blir i morgon efter jobbet. Passade bättre. Istället tog vi en långpromenad i skogen, vilket var lite blött. Dessutom får jag skavsår av ALLT förutom högklackat och converse. Inget av dom hade jag på mig i skogen, så ni fattar... Får se hur jag löser det nästa gång. Såg i alla fall rådjur =) Alla djur har tydligen inte blivit bortskrämda av jägare. Pappas jaktlag har fått en kalv och han hade en tjur 40 meter bort, men den fick han inte skjuta för den hade fel horn.

Resten av dagen har vi slappat i soffan. Riktigt skönt att bara sitta under en filt när man varit ute en lång stund. Försöker ladda för veckan som kommer. Jag har fått jobbångest igen. Trodde att jag skulle slippa det, men icke. Tycker jag har haft min beskärda del av jobb-ont-i-magen. Till veckan är det dessutom riktigt påställt. Handledarkurs och ett par musikrep. Får se om jag orkar med det på torsdagen.

Vi har Glada Bussen i stan. Den trafikerar lite olika linjer och den åker man gratis med hela oktober. Kul initiativ av Värmlandstrafik. Man fick skicka in bidrag på hur bussen skulle se ut och på Värmlandstrafiks hemsida finns alla tävlingsbidrag. En del är riktigt fräna.



Elin: Tyvärr ingen av våra scrappolare som har stämpeln =( Men jag letar febrilt efter den så jag kan köpa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Attsingen! Jag kommer snart få åsa jinders "av längtan till dig" på stämpel. De ska få in den på mazzarin.... den har jag velat ha sen jag lånade den en gång. Jag blev såå glad när hon sa att de skulle få in den nu!!!

2009-10-19 @ 09:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0