Tona bort

Shit vad det är svårt att byta mobilmärke. Är helt lost i Nokian, fortfarande. Fast pekskärmen funkar bra och den har jag vant mig vid förvånansvärt fort. Ska ge den en ärlig chans nu i alla fall =)

Kort dag på jobbet, eftersom jag hade handledarkurs i tisdags. Gick förbi H&M på väg till bussen o köpte hårtoning. Kändes som det var dags att tona bort sommarens ljusa slingor. Egentligen skulle jag ha övat med kören ikväll, men känner att jag inte riktigt orkar med. Jag vet att jag måste skärpa mig med att lyssna på kroppen när den säger ifrån, så därför är jag hemma i soffan. Fina Ingela sjunger lite med mig imorgon istället.

Fick ett fint tack med ros o kort från en av tjejerna som tog körkort i måndags:

     
Tack, snälla!

Skulle så gärna vilja gå på scrapmässa i helgen, men jag vet inte om jag hinner och orkar. Troligtvis inte :/

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va kul att få ett sånt fint tack. Det måste ju kännas jättebra.



Mmm vi får väl se om du klarar dig utan SE. Men den nya såg ju fin ut. Måste få pilla lite på den o se om den blir godkänd ;-)



kram till världens bästa syster!!! o det är bra att du försöker ta hand om dig o din kropp.

2009-10-22 @ 22:19:27
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej fina kusin!



Nu har jag hittat fram till din blogg! Kul att se att du skriver, här kommer jag minsann kika in då och då i framtiden för att hålla mig uppdaterad....Puss på dej!

2009-10-24 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0