Vaccin eller ej?

Vi trodde stenhårt på tårta på jobbet idag, men icke...

Sambon är i GBG och jobbar, vilket innebär att det är ensamt hemma. Försöker va lite effektiv - tvätta lite och göra lite jobb som jag inte hunnit med.

Åkte ut till Betania efter jobbet en sväng för att lämna lite grejer och kolla på bygget. Tyvärr var det lite för mörkt för att få bra bilder, men här är några jag tagit förut (men inte visat här, tror jag):

     
Här blir nya kaffesalen

Vi har vaccinationsdiskussioner på jobbet. Om vi ska eller inte ska. Några har bestämt sig och några funderar fortfarande. Jag tror att jag ska vaccinera mig. Inte så mycket för min egen skull, för jag är inte rädd för att bli sjuk, men för omgivningens skull. Det är väl mest det där med biverkningarna som man är tveksam för. Fast å andra sidan - vad gör några dagars feber om man slipper bli riktigt sjuk och slipper vara smittbärare? Nu verkar ju vaccinet vara försenat, så jag kan nog fundera ett tag till... Läsa på lite mer, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0